BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 16 December 2011

Tentang..~~

Hohoi..haha..Assalamualaikum..nak mule ni chill,chill la..xmo marah-marah..tapi jap lagi Insyaallah..Cuti sekolah ni duduk rumah,tambah barat badan,tambah montel dan tambah segala-galanyalah..hehe..Cuti sekolah yang memang sengal..Huhuu..tahun depam PMR..aloyai..mesti tension giller..da boleh bayangkan dah..adui..xsuke,xsuke..Boleh tak PMR tu dimansuhkan hari ni jugak 16/12/2011..buat selama-lamanya!!



OKeylah cukup mengarut pasal SEKOLAH!!okey now let's emo sikit..sikit je..jan lebih-lebih lak..hehee...

Okey now adq nak cite pasal kawan adq sorang ni..Nama..tak payah la kowt..

nak dikatekan kawan,adq still anggap dye kawan adq.tak tahulah kalau dye tak anggap adq ni kawan dye or tak..lantaklah..
nak cite bukan pasal kawan tak kawan.tapi pasal perubahan dalam diri dye..
okey..fine..dulu adq dengan dye rapat giller..tiap-tiap hari lepak sesame..but,since adq rapat dgn sorang budak ni dye jadi macam tak suke,jauhkan diri dari adq..Budak yang adq rapat tu bukan budak jahat pun..
tapi dye ni macam suke dekat budak tu..mybe sebab adq rapat dengan budak tu,so dye jadi macam tu..
Ape-pun takkan sampai jadi macam tu..Kawan oi..kite da kenal lame tapi asal kau macam ni.kau cakap jela kalau kau suke budak tu..aku tak halang sihh!!Dye bukan laki aku pun..Jangan lah sebab aku rapat dengan budak tu kau sampai tak nak kawan aku!!Aku sayang semua kawan aku..janganlah sebab aku rapat dengan dye,kau nak lari dari aku..Sumpah cam bangang..sakit aty la ni..:'(
papejelah  kawan..adq dah tak tahu nak buat ape dah..biarlah..
Tapi after this lau tetibe nak cakap adq tak layan,sorry tgoklah sape tak layan sape selama ni..
pening bace..memey r...sorry..haha...kbye..assalamualaikum...





No comments:

Post a Comment